#1 2012-02-25 10:34:57

Jin

Administrator

Zarejestrowany: 2012-02-23
Posty: 27
Punktów :   

Umiejętności

Umiejętności odzwierciedlają twoja postać pod względem siły, szybkości i tego jak walczy. Same umiejętności są podzielone na 5 głównych gałęzi, oraz po 3 specjalizacje wychodzące z nich.
Umiejętności główne mają trzy poziomy, co oznacza, że Siła na 3 to max jaki można osiągnąć. Lecz specjalizacje dają możliwość rozwinięcia się dalej w tej dziedzinie. One mają maksymalnie dwa poziomy.
Można posiadać tylko jedną specjalizacje na drugim poziomie z jednej dziedziny. Jeżeli gracz posiada specjalizację Walka Wręcz rozwiniętą na drugi poziom, to nie będzie mógł awansować na drugi poziom w specjalizacji Zbrojmistrz. Ta zasada tyczy się także innych umiejętności.

Główna:
Siła - jest to odzwierciedlenie jak silna jest Twoja postać.
1.Jesteś silniejszy od swoich rówieśników, a twoje ataki wywołują większe szkody.
2.Twój cios potrafi nadkruszyć skałę.
3.Twoje uderzenie powali Chucka Norrisa
Specjalne:
Walka wręcz - odzwierciedla jak bardzo potrafisz walczyć bez użycia broni.
1.Twoja walka wręcz jest na pewno lepsza niż zwykła bijatyka w barach, ba w takich spelunach czujesz się jak w domu.
2.Twoja ręka sama w sobie jest bronią. Sam się jej boisz bo nie wiesz co może ona zrobić

Mocarz - Jedyną rzeczą, o którą dbasz są Twoje mięśnie.
1.Zawsze myślałeś, że jesteś wyższy bo reszta jest niższa. Nie prawda to ty jesteś chłop jak dąb. Ogólna budowa ciała jest większa co daje większą siłę
2.Prace Heraklesa wykonasz równie sprawnie, podniesienie naprawdę ciężkich przedmiotów nie sprawia Ci problemu.

Zbrojmistrz - pozwala na noszenie odpowiednich pancerzy.
1.Ta umiejętność pozwala na swobodną walkę w podstawowym uzbrojeniu, średnie zbroje nie przeszkadzają w walce.
2.Teraz to możesz być jak czołg. Wielka Tarcza, gruby pancerz i stalowy hełm. Można używać zbroi pełno i pół płytowych.

Główna:
Wytrzymałość - umiejętność odzwierciedlająca jak bardzo jesteś wytrzymały na ciosy.
1.twoja wytrzymałość jest na poziomie wyższym niż zwykłego człowieka. Potrafisz przyjąć więcej obrażeń.
2.Teraz twoja skóra jest twarda niczym stal, ciosy zadawane konwencjonalnie(zwykłe), robią na tobie małe wrażenie.
3.Odcięta noga, ręka. To dla ciebie nie problem, pobiegniesz i bez nich.

Specjalne:
Odporność - określa jak twoje ciało jest odporne na różnego rodzaju efekty.
1. Zaklęcia Rani D powodujące, bądź nadające jakieś efekt, działają o 50% słabiej.Słabe trucizny poczujesz tylko jako mdłości.
2.Jak wyżej, lecz nie działają w ogóle. Trucizny mocniejszej jakości, działają słabiej i z opóźnieniem.

Regeneracja - pokazuje jak szybko goją się twoje rany.
1.Twoje rany goją się nad wraz szybko, przy rozciętej nodze krwawienie ustępuje bardzo szybko i szansa na wykrwawienie jest mniejsza.
2.Teraz dziura w brzuchu to nie problem, kilka chwil, brak gwałtownych ruchów, a organizm załatwi sprawę.(co nie oznacza, że nie czeka cie szpital)

Kondycja - Bieganie, skakanie, pływanie i wstrzymywanie oddechu, to właśnie określa ta umiejętność.
1.Bieganie na dalekie dystanse to nic, wspinaczka górska bez zabezpieczenie to również rozgrzewka. 10min pod wodą, spoko.
2.Twoje nogi są szybsze niż twoje myśli, a gdy głowa odmówi Ci posłuszeństwa same zaprowadzą cie do domu. Bez problemu zabierzesz na plecy jakąś torbę i zaczniesz swój maraton wokół Fiore.

Główna:
Refleks - uniki itp. Refleks opisuje właśnie te czynności.
1.Twoja reakcja jest o wiele szybsza od zwykłego człowieka.
2.Zdolność unikania ciosów wzrasta. Znaczy to, że jeden pojedynczy atak raczej nie zrobi na tobie wrażenia.
3.Szybki blok, kontra, odskok. Twoja szybkość reakcji wzrasta co daje większe możliwości walki.

Specjalne:
Spostrzegawczość - twoje oczy są twoim atutem. Dbaj o nie.
1.Szybkie rozeznanie w teranie pozwala ci na przemyślenie dobrej strategii. Otoczenie nie ma dla ciebie tajemnic.
2.Rzut oka na przeciwnika i już wiesz jaki ma rozmiar buta, czym walczy i ile ma przy sobie klejnotów.

Unik - zwinne ruchy i piękne uniki. To właśnie to.
1.Gibkość ciała i więcej uników, to właśnie ty. Potrafisz uniknąć ataków w sekwencjach.
2.Człowiek guma, przy dobrych wiatrach unikniesz nawet kuli. Ale co jeśli pistolet masz przystawiony do głowy?

Akrobatyka - salta, piruety, mostki i inne tego typu sprawy.
1.Wchodzenie na drzewa to dla ciebie nie problem. Z wyższymi konstrukcjami tez sobie poradzisz. Prawdziwy człowiek małpa.
2.Kilka salt w powietrzu? Odbicie się od ściany i lądowanie za przeciwnikiem? To wszystko jest możliwe, tylko nie zapomnij wylądować.

Główna:
Zręczność - Gibkie palce i sprawne ręce
1.Posługiwanie się przedmiotami to podstawa, czy to miecz, czy to kij.
2.Twoja zręczność jest o niebo lepsza od zwykłych
3.Małpie palce, tak cie nazywają

Specjalne:
Fechtunek - machanie mieczem to twoja powinność
1.Cios i Blok, to podstawy jakich cie wyuczono do perfekcji. Machanie 2 mieczami to dla ciebie błahostka.
2.Jesteś prawdziwym fechmistrzem, urodziłeś/aś się z mieczem w zębach, bo ręce masz już nimi zajęte.

Strzelectwo - strzelania do celu? od urodzenia
1.Od małego miałeś/aś procę i to była twoja główna zabawka, jeśli chodzi o trafienie w coś z dalekiej odległości to wołają tylko ciebie.
2.Prawdziwy snajper, trafisz praktycznie we wszystko w co chcesz.

Kradzież - lepkie dłonie to twoje "przekleństwo"
1.Szybka decyzja + dobra okazja to twój żywioł, kradzież małych przedmiotów do dla ciebie błahostka.
2.Plan, przygotowania i zwinne dłonie. Potrafisz ukraść nawet stadion ze stolicy, jeśli tylko masz go potem gdzie schować. Prawdziwy mistrz podpierdalania.

Główna:
Inteligencja - Określa twoją umiejętność postrzegania świata.
1. Pojmowanie świata i analiza zdarzeń nie sprawia Ci problemu.
2. Nauka to twój konik, potrafisz wyciągać wnioski co daje Ci przewagę w dostosowaniu się do sytuacji.
3. Logiczne myślenie, planowanie i zapobieganie kryzysowym sytuacjom nie wymagają od Ciebie wysiłku. Jesteś małą encyklopedią.

Specjalne:
Alchemia - eliksiry, maści, bomby dymne. Jeżeli tylko znasz recepturę potrafisz stworzyć wszystko.
1. Proste odtrutki, małe dymiące bomby. Ze znalezionych składników potrafisz uzyskać miksturę o zamierzonych właściwościach. Zioła nie mają przed tobą tajemnic.
2. Oko jaszczurki i ekstrakt z liścia dębu, podgrzać a później... Potrafisz tworzyć trucizny i zaawansowane specyfiki.

Szósty Zmysł - Umiejętność zdobywania informacji inaczej, niż za pomocą znanych zmysłów.
1. Potrafisz wyczuć aurę miejsca, co pozwala ci ocenić czy otoczenie jest prawdziwe, czy to tylko iluzja.
2. Potrafisz wyczuć miejsce ukrycia Twojego oponenta, wiesz, gdzie pojawi się po zniknięciu, a także unikać nieprzyjemnych konsekwencji pułapek.

Perswazja - Jesteś świetnym mówcą, negocjatorem, który potrafi przekonać do swojej racji.
1. Rozmowa z tobą nie jest łatwa. Potrafisz odbierać zarzuty innych i przekonywać, że Twoje zdanie jest lepsze.
2. Narzucasz słowem swoje zdanie. Twoje zawsze jest na wierzchu, doskonały z Ciebie manipulator.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.caviapage.pun.pl www.birthofshinobi.pun.pl www.vaevictisclan.pun.pl www.se-graffiti.pun.pl www.tarant.pun.pl